Josef J.
12. 10. 2016
Servis
Dobrý den, velmi děkuji za možnost vyjádřit spokojenost tímto dotazníkem, vždycky mě spousta věcí napadne až po převzetí vozu:-) Zpětně mi chybí, že mi pan Dvořák rovnou nenabídl zadní brzdové kotouče Motrio, a nechal namontovat rovnou originál, který je dražší, i když prý kvalitnější. Zůstatková cena vozu je 50 tisíc a dávat tam originální díly mi připadá nesmyslné. Také je pro mě škoda, že jsem zaplatil poplatek za demontáž a montáž nové baterie a nedostal jsme to zdarma v rámci podzimní akce při nákupu nové baterie. Při zadávání opravy mi pan Dvořák sdělil, že kontrola vozu je součástí kontroly ve 170 tisících km, ale na faktuře mám započítaný poplatek za podzimní kontrolu. V celkové ceně to nejsou významné částky, ale přecijen je mi líto, že jsem to zaplatil, když jsem nemusel. Jinak spokojenost Velmi kladně hodnotím zaslané video s ukázkou poškození zadních brzdových kotoučů. Doporučil bych pouze zastavit na 2-3 sekundy obraz během nahrávání na dané vadě, aby nebylo při přehrávání nutné video zastavovat, je to pak rozmazané. Děkuji a zdravím,
Martin M.
10. 10. 2016
Servis
Radi bychom podekovali predevsim panu Merklovi, ktery nam perfektne vysvetlil situaci ohledne naseho vozu (i tak abychom tomu spanelsky porozumeli). I pres nektere komplikace s dadanim nahradnich dilu byl vuz opraven pomerne rychle a vyuzili jsme i moznost zapujceni nahradniho vozidla. Pristup byl velmi profesionalni.