Radek R.
27. 9. 2016
Servis
Jaroslav J.
22. 9. 2016
Servis
Dodatečné opravy nebyly shledány nutnými, proto mě zaměstnanec o nich neinformoval, pochopitelně ani o navýšení ceny. Otázka měla být postavena tak, aby takovou odpověď připouštěla. "Ne" takto vypadá jako stížnost na špatný postup, zde to však nebyl tento případ.
Jiří J.
21. 9. 2016
Servis
Josef J.
19. 9. 2016
Servis
Martin M.
19. 9. 2016
Servis
Petr P.
19. 9. 2016
Servis
Jiri J.
19. 9. 2016
Servis
Petr P.
18. 9. 2016
Společnost
Dobrý den,
chtěl bych moc poděkovat za vaši odvedenou práci, za profesionální přístup vašeho týmu servisních poradců p.Kalkuse , vedoucího servisu p.Hořejšího za pomoc s vyřízením mého požadavku a hlavní poděkování paní - slečně Michálkové za ochotu , profesionalitu a sluníčkový přístup.
Jsem velice spokojen s vaším servisem i prodejem nových vozidel (p.Koudelka)
Markéta M.
17. 9. 2016
Servis
Luděk L.
16. 9. 2016
Společnost
Rád bych touto cestou ještě jednou poděkoval RPZ, jmenovitě pánům J. Slavatovi a R. Hanžlovi, za profesionální a maximálně vstřícný přístup při prodeji ojetého Renaultu Megane. Skutečný (a bezvadný) stav vozu zcela odpovídal stavu deklarovanému a rodina vůz užívá k naprosté spokojenosti. Vše dohodnuté bylo ze strany RPZ beze zbytku dodrženo; stejně tak vyřízení veškeré administrativy proběhlo rychle a hladce. Přeji oběma pánům i celému dealerství hodně spokojených zákazníků jako jsem já.