Martin M.
31. 10. 2016
Servis
jan j.
29. 10. 2016
Servis
Jednalo se o výměnu pneumastik, většina dotazů je zcela "mimo mísu"" a zdržuje to při vyplňování!!!
Pavel P.
28. 10. 2016
Servis
Dobrý den, v minulém kontaktování jsem si stěžoval na velice špatnou komunikaci nebo spíše nekomunikaci. Chci se trochu omluvit, jelikož když jsem Vám tuto stížnost psal tak jsem byl emočné tak naštvaný, že druhý den po napsání stížnosti byl stížnost napsal ale volil jiná slova......v minulém týdnu mne, ale kontaktoval pan Kalkus který byl na dovolené a vše se mnou vybavil k mé naprosté spokojenosti..s přáním hezkého prodlouženého víkendu..
Jaromír J.
27. 10. 2016
Servis
Miroslav M.
26. 10. 2016
Servis
Všechno proběhlo tak, jak mělo. Auto jsme ráno přivezli s tím, že bude hotové následující den. Nicméně, ještě téhož dne odpoledne nás technik informoval, že je vše provedeno a je možné si jej vyzvednout. Naprostá spokojenost... :-)
Irena I.
26. 10. 2016
Servis
Ludvík L.
25. 10. 2016
Servis
K otázkám "Pokud Vás zaměstnanec RRG kontaktoval" a "Upřesnil Vám, o kolik zvýší" chybí varianta Nekontaktoval, nebylo třeba.
Zdeněk Z.
25. 10. 2016
Servis
dodatečné opravy nebylo třeba provést
Petra P.
22. 10. 2016
Servis
Miloslav M.
21. 10. 2016
Servis
U otázek ve druhém řádku jsem odpověděl ANO, ale jen na vysvětlení - žádné dodatečné práce nebylo třeba provádět, byl jsem ale telefonicky informován o tom, že zakázka je hotova, že si mohu vozidlo vyzvednout a jaká bude celková cena, o které jsem již byl předem informován.