Roman R.
1. 12. 2016
Servis
Byl jsem velmi spokojen!
Markéta M.
1. 12. 2016
Servis
Vyborny sesrvis, prijemni lide, vse mi bylo jako vzdy jasne vysvetleno a provedeno.
Zdeněk Z.
1. 12. 2016
Servis
Zaměstnanec mě nemusel kontaktovat, protože nebyly dodatečné opravy s tím souvisí i cena dodatečných oprav. Konkrétně pan Jakub Hořejší je prvotřídním zaměstnancem Vaší firmy. Firma by si ho měla velmi vážit. S prací a postojem servisu jsem velmi spokojen. Zdeněk Kot
Karel K.
30. 11. 2016
Servis
Myslel jsem že hodnocení funguje na jiném principu,než na odpovědi ano-ne.
Jako kladné hodnocení si můžete započítat i to, že do servisu raději jedu k Vám na Zličín,ikdyž mám servis přes ulici. Bydlím v ulici Třebenická-Kobylisy.
Auto mi zaměstnanec nenabídl,protože jsem předem oznámil,že si na auto počkám. Děkuji.
Tibor T.
30. 11. 2016
Servis
Jednalo se pouze o výměnu akumulátoru
Jiřina J.
30. 11. 2016
Servis
Patrik P.
30. 11. 2016
Servis
Velice příjemné a zároveň profesionální jednání.
Zdeněk Z.
29. 11. 2016
Servis
Jan J.
29. 11. 2016
Servis
Jednalo se o výměnu dílu v záruce vozidla. Situace byla jasná, nebylo třeba další komunikace ani neočekávaných zásahů. Již při objednávání jsem sdělil, že sám dojdu na MHD, takže nebylo třeba nabízet náhradní řešení. V servisu jsem byl krátce před tím, takže ani Osvědčení o kontrole nebylo třeba.
Reklamace dílu vyřízena bezvadně ochotným personálem.
viktor v.
29. 11. 2016
Servis
poslední otázka nebyla třeba řešit, přebíral jsem mimo pracovní dobu servisu na renault minute, byl jsem se vším dostatečně seznámen