Jan J.
13. 11. 2017
Servis
Personál velice vstřícný a ochotný, jen mám dvě věci, které by mohly být zlepšeny.
1) dával jsem vůz k lakování po škodné události, která je hrazena z Pojištění odpovědnosti vinníka. Měl jsem nárok po dobu opravy na náhradní vozidlo. Vůz jsem kupoval nový před měsícem u stejného dealera, u kterého jsem nyní nechával provést servis. Bohužel nebyl žádný náhradní vůz k dispozici i přes to, že na servis jsem byl objednaný. Chápu, že vozy mohou být rozpůjčované, ale očekával bych alternativní nabídku ve smyslu, my nemáme, ale odkážeme vás, zařídíme vám atd.
2) po opravě by se muselo čekat na uhrazení pojišťovnou, byť byl zaslán krycí dopis. Tím nemohlo dojít k předání vozu, volil jsem tedy raději cestu, že jsem opravu uhradil sám, i z důvodů, že jsem neměl náhradní vozidlo a potřeboval jsem být mobilní.
Ve srovnání s Volvem Průhonice, odkud jsem měl předchozí vůz a měl ho po nehodě na opravu hrazenou také prostřednictvím pojištění vinníka, byl přístup Volvo Průhonice klientsky vstřícnější, kdy mi bylo poskytnuto náhradní vozidlo a mé vozidlo mi bylo vydáno bezprostředně po opravě s tím, že nemusím čekat na uhrazení opravy pojišťovnou, že to si vyřizuje servis s pojišťovnou a mne se to dále již netýká.
Ondřej O.
9. 11. 2017
Společnost
Perfektní, a vstřícný přístup!
Naprostá spokojenost!
Šel jsem okouknou nové auto a odjel jsem s perfektním ročním vozem, který splnuje vše co jsem si přál ( a mnohem víc!)
Můžu jen doporučit!