Tomáš T.
12. 1. 2020
Servis
Technik při předání opraveného auta ani formálně nevznesl dotaz, zda vadné vyměněné díly chci vidět, nebo vrátit.
Pavel P.
10. 1. 2020
Servis
Nebyl jsem spokojen s vypořádáním vady na vozidle, Dacia Lodgy, od záručního technika. Přestože se jedná od drobnost, prasklé plastové zakončení pístu pomáhajícího otevírat zadní dveře vozu, a i když chápu, že tato plastová čepička nemá přímý vliv na funkčnost, jde spíš o design a že i záruční technik má nějaká daná pravidla, co smí povolit a co ne, i tak bych očekával, že u rok starého vozu v záruce nebude výměna, i když celého dílu, problém. Zvláště v situaci, kdy dojde ke sporu o to, zda jsem to nějak zavinil já či je to vada konkrétního dílu a je to patová situace těžko prokazatelná na jakoukoli stranu, bych očekával spíše prozákaznícký přístup ze strany servisu/prodejce/výrobce. Osobně se jako zákazník cítím dost zklamán, ale asi spíše celou značkou než přímo vaším zastoupením, neboť tuším, že v jiném servisu by to bylo nejspíš obdobné. Přestože se jedná obecně spíše o nedoporučovanou Dacii, jsem s vozem jinak spokojen, ale doufal jsem v trochu více v přístupu ke klientům a příště se budu poohlížet zřejmě po jiném výrobci. Nicméně jinak byl přístup všech pracovníku velmi profesionální, příjemný a lepší být asi ani nemohl.
Odpověď: RRG CZ
13. 1. 2020Dobrý den,
jak vás již kolegyně informovala mailem, díly je možné si u nás samozřejmě vyzvednout. Omlouváme se.
Tým RRG