Karel K.
28. 5. 2020
Servis
Jana J.
28. 5. 2020
Společnost
Vážené vedení servisu,
blahopřeji k vytvoření týmu servisních pracovníků.
Svou prezentací servisu a službami dokázali, že my zákazníci se rádi vracíme zpět.
Spolupracuji s vaším servisem déle než 10 let a zlepšení ve službách a profesionálním
přístupu k zákazníkovi je za poslední roky obrovské.
Ráda touto cestou poděkovala také panu Zlámalovi.
Děkuji
Anna A.
28. 5. 2020
Servis
petr p.
28. 5. 2020
Servis
Milan M.
28. 5. 2020
Servis
Jiří J.
28. 5. 2020
Servis
I přes poskytnutou slevu se mi jeví skutečné zdražení daných služeb jako značně výrazné.
Tomáš T.
27. 5. 2020
Servis
Vzhledem k tomu, že se jednalo o první prohlídku přesně rok po koupi, tak myslím, že bylo vše v pořádku, vyšlo se mi vstříc s datem i hodinou, a to bylo pro mne důležité - pracuji na Pneumologické klinice v Motole, takže starosti jsem měl s termínem a zda nebude nějaký problém na klinice, měli jsme tři covid centra...
Bylo mi nabídnuto, že mohu počkat na převzetí ještě téhož odpoledne, ale to jsem s díky odmítl.
Auto bylo připraveno druhý den v pořádku.
Myslím, že to proběhlo vše dobře a děkuji všem zúčastněným.
Ivan I.
27. 5. 2020
Servis
Mám jednu připomínku, která se sice netýká služeb mnou využitých, ale myslím, že zásadní. Vozidlo jsem zakoupil ve Vaší firmě a prřčavidelně s ním jezdím do servisu k Vám. Jen mne zarazilo, že ve srovnání s předchozími prohlídkami cena za poskytnutý serviz narostla o více než 60 %. Chápu, že vše v porovnání s loňským rokem podražilo, ale o tolik? Pokud hovožém se svými přáteli, kteří zakoupili auta jiných značek a využívají služeb servisu, kde vozidlo zakoupili, je jim poskytován určitý bonus z ceny poskytnutých služeb za "věrnost". Berte toto moje sdělení jako námět na zamyšlení.
Marek M.
26. 5. 2020
Servis
Karel K.
25. 5. 2020
Servis